rubrik?

Usch vad det tar emot att sätta mig ner för att skriva ett litet inlägg, det är ju jättekonstigt, eller? orden brukar bara flyta fram men nu av någon anledning känns det som om något säger stopp.
vaknade rätt sent idag, om man inte räknar med att jag blev väckt flertalet gånger av de olika grannarna, men lyckades med nöd och näppe somna om varje gång, tills jag fick inse att det helt enkelt var dags att gå upp.
hela förmiddagen gick ganska segt för mig, Syster kom hem för att spela på trummorna en stund och då fick jag objektivet jag köpte av Christopher (hennes pojkvän). 

sen så åt vi, grillad ytterfilé med färskpotatis! :) gott egentligen, men såhär direkt efter behandling är det få saker som smakar som de ska.
när vi hade åkt och lämnat Annika hos Christopher så fick jag på nåt sätt igång krafterna en aning, så jag passade på att utnyttja det med att testa det nya objektivet, men var är alla blommorna som brukade växa här i området? jag minns att det var fullt av dem när jag var liten, men nu fanns dom bara inne i folks trädgårdar, och jag vill ju inte gärna stå lutad över grannarnas staket och buskar för att fota? det måste ju se jätte konstigt ut om dom skulle se mig stå där? ja så det blev inte så mycket till fotande för mig..

sen åt jag och pappa glass med jordgubbar och vattenmelon, DET var gott ! 
sen såg vi nån film, Arctic Outbreak hette den, den var jätte dålig, men handlade om kryp som la ägg inuti människor och djur, så vist fan känns det som om det kryper över hela kroppen nu.
Ciao !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0