bloggtorka

HEJ! typ?



hmm vet inte riktigt var jag ska börja har ju inte skrivit sen i fredags, och idag e det ju onsdag,, men påsken gick med firande hos mormor och farmor och så fyllde morfar 75, sen när jag vart hemma har jag bara tagit det lugnt coh i stort sätt bara kollat på förhäxad hela dagarna ska har sett klart säsong fem idag,,
fast just idag har jag vart med jennie också, vi var på kungsmässan och jag shoppade som aldrig förr hahah xD man borde nog inte egentligen släppa mig lös med pengar i handen , hehe
imorgon skall jag upp tidigt, skall vara på sjukhuset klockan nio för blodprov och sen nån undersökning som tar sammanlagt ungefär FYRA timmar -.-' jätte segt men måste man så måste man,, sen på kvällen åker jag till Dennis ! ska bli jätte kul att få åka ner igen:) vi får bara hålla tummarna för att jag inte får feber när jag e där, (blodvärdena kommer ju vara lite låga) för i så fall måste jag till halmstad för att ligga på sjukhus några dagar och det känner jag verkligen INTE för, och jag vill ju dessutom inte bli dålig så jag förstör Dennis födelsedag för det vore ju hemskt,,
dennis fyller ju år på lördag ! :) så GRATTIS till honom ;) 


anledninge till att jag skriver vad som kommer hända redan nu är för att jag inte vet om jag kommer uppatera nåt när jag är där nere, så det lär bli bloggtorka ännu längre,,,, jaja jag kommer hem på söndag så ni kanske får en sammanfattning då !
VI SES!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Marie

Hoppas morgondagen flyter på bra, även om det blir många sjukhus-timmar. Tanken på att träffa Dennis kanske kan få dig att tappa tid å rum för en stund.

Hade föresten hoppats på att få träffa dig på din morfars födelsedag,då jag hastigt och oväntat bjöds in på kalas.

2010-04-07 @ 23:55:40
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Lycka till och styrka till dig nu när du skall ha många timmar på sjukhuset. Men att du sedan skall åka till Dennis? KLART du skall, det vet ju både du och jag att det blir så. STRONG GIRL som du är. Heja dig för det! Ha en underbar tid tillsammans. Kärlek är stark och kärlek ger ni till varandra och det betyder att kärleken gör underverk...så även med dig goa Rebecka!!!

Kram

2010-04-08 @ 00:21:42
Postat av: Erica

Gud va orättvist vill oxå shoppa loss! Ha det bäst hos dennis!

2010-04-08 @ 00:28:30
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: camilla

Längtar efter dig! Och vi hänmtar dig i Halmstad så det inte blir så många tågtimmar. Hemma är vi alla friska o vi ska ta hand om dig det lovar jag. ha det så bra du kan idag så vet jag att det blir bäst ikväll!! Stor kram!

2010-04-08 @ 08:25:15
Postat av: jennie

du skrev inte att du var och shoppade med mej :(

2010-04-08 @ 17:06:03
URL: http://jennieisabellepoulsen.blogg.se/
Postat av: Annika

Hoppas du får det roligt och mysigt hos Dennis! Du får hälsa Grattis från mig!

JAG VILL OCKSÅ HA PENGAR OCH SHOPPA!!!! fuskis...

Kram på dig, syster min <3

2010-04-08 @ 17:40:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0