Frågor och Svar!

Postat av: Camilla
Hur mår du?


Svar: Jag vet inte riktigt, mina dagar går upp och ner och ont har jag ju, men jag skall försöka att inte tänka på det och försöka sikta framåt på skolan istället.

Postat av: Annika
Orkar du fortfarande bädda soffan varje dag, eller är du slapp?


Svar: ja jag orkar fortfarande bädda soffan, men jag kan knappt inse det själv ^^, 

Postat av: Christopher
Vill du komma och titta på film någon mer dag hos mig?


Svar: Klart jag vill! jag tycker det är jätte mysigt trotts att man blir tvingad att kissa fast man inte är nödig, hehe

Postat av: Gunnel L
När du gått klart skolan. Vilket yrke lockar dig mest?


Svar: Förr ville jag bli Artist eller Musiklärare men nu efter alla operationer som gjort att jag inte kan sjunga lika mycket så sprack ju det, och nu är jag helt tom, jag är ju väldigt lat också så jag vill ju få det så lätt som möjligt, så vi får helt enkelt se vart jag hamnar någonstans :)

Postat av: Stefan
Vad vill du helst ändra på din skola?

Vilket verktyg skulle du helst vara och varför?

Vilket parti skulle du rösta på om du fick rösta och piratpartiet inte fanns att rösta på?

Kan du tänka dig att bädda din bäddsoffa mindre ofta med tanke på att det motverkar kvalster och sådant?


Svar: Det finns inte så mycket som jag vill ändra på min skola, den är så bra som det är.

jag skulle helst vilja vara ett vattenpass för den brukar man inte vara så aggressiv mot.

Jag kan helt ärligt säga att jag skiter i politik, det brukar inte ske så stora ändringar på fyra år per parti så det får la vara som det är?

Eftersom jag är Husdammskvalsterallergiker så borde jag bädda med nya lakan och så varje dag. men så långt orkar jag inte gå..

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annie

Jag har en bra idé1 eftersom du beskriver digskälv som lat, villket inte jag förstår, så kan du ju bli politiker, som du bäskriver skälv så gör dom ju inte så mycker på 4 år, så kan du ju bli politiker! Visst var det en toppenidé? :D

2010-08-27 @ 15:43:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0