Gästbloggare Dennis "iron man" Lundström

Idag har jag och min sköna varit på sjukhuset, det kändes ju nästan som om de gick snabbt idag :)

när vi kom hem åt vi makaroner och köttbullar

sen somnade hon och jag spelade legoHP freeplay (:

efter det så for vi tillbaka till gbg till bergakungen, hämtade ut biljetterna och satte oss o väntade på att dom skulle släppa in, en o en halv timme -.- sen när dom väl började släppa in så sa dom "men, ni har ju biljetter till biopalatset" jag tänkte dansa min i told you so dans men skippade det för att ja e snäll :) det löste sig och vi fick komma in ändå, sen när vi väntade på att få komma in i själva salongen spillde becca ut cola över sig själv så det såg ut som om hon hade kissat på sig :o min jacka o hennes kryckor blev jätte kletiga. (mina kläder oxå!) //becca sen såg vi trollkarlens lärling. den får jan möller - roland andersson -kent jönsson- roy andersson - ingemar erlandsson - magnus andersson - staffan tapper - puskas - jan-ove kindvall - tore cervin. dvs 10av11

nu är vi hemma och becca var för trött för att skriva själv (:


Victoria Concordia Crescit

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Hello Iron man! Du är bra på att ta hand om både Becca och bloggen. Det var det VÄRSTA vilket missöde ni råkade ut för...men skönt att det i alla fall ordnade upp sig med biot och att ni kunde se filmen. Ha det bra med din "sköna" som har så många fler kvalifikationer. Och det har DU med.

kram från gunnel

2010-08-04 @ 22:44:48
Postat av: Camilla

Du är allt lite galen du.. Peter funderar på den elfte..

2010-08-05 @ 22:43:56

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0