glader!

ååh jag vet inte riktigt hur, men igår kändes det som om jag var ett med klassen,,
visst jag har ju vart mycket med tjejerna och umgås mycket med dem i skolan och så , men igår så började även killarna prata och skojja med mig som dom gör med dom andra och jag kunde ju inte visa att jag var så lycklig, att jag ville slänga mig runt deras halsar och säga tack, nä det höll jag ju för mig själv, men gissa om det kom hem en lycklig eller olycklig becca igår?? :)
Det kan ju vara att det skulle bero på att jag börjar bli mer modig och vågar öppna upp mig själv inför dom eller nåt, men orsaken kvittar, bara det inte slutar vara så :)

nu skall jag sluta sitta vid datan och gå upp och göra iordning mig och bädda soffan så jag sen kan äta frukost innan jag och mammi åke3r till strålningen, sen efter så skall jag till skolan tidigare än vad det står på schemat för jag skall testa en kurs och se om jag gillar den,,

så nu mina vänner måste jag gå,, vi ses när vi ses!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

HÄRLIGT Rebecka..vilket lyckorus...skulle du kunna så skulle du nog hoppa högt av glädje. Men jag gör det för dig. HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOP!

så där och nu en kram från hoppande Gunnel

2010-08-31 @ 11:09:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0