myskväll

haha jag som var så glad imorse att jag gått ner i vikt sitter nu och mumsar i mig kladdkaka med hallon och grädde, medan Dennis äter gurka, tomater och paprika som godis ^^ jag kanske borde ta efter men blev så väldigt sugen på choklad när vi var i affären ,

nu ska vi ha myskväll så längre än så här blir det inte,  kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

jag vet hur det är. Jag är också chokladberoende men jag har börjat göra samma som dennis, jag äter tomater, morötter och frukt som godis =) fast imån när jag ska på bio så skall jag äta lite godis, man får ju njuta ibland.

2010-08-07 @ 00:11:51
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0