shopping, myspys och släktträff!

det var trevligt igår,, kanske inte sjukhusvistelsen men efteråt åkte jag och syster först till kungs, vi hitta inte så mycket, hon köpte sportbh och trosor, jag köpte också trosor och två st böcker , ena är fortsättning till en som jag redan har och den andra verkade intressant, 

sen på kvällen åkte vi hem till christopher där vi åt kycklinglår med ris och sötsursås, senråkade jag somna och dom lät mig sova i en halvtimma, sen spelade vi lite, och vid åtta så tittade vi på film, clash of the titans hette den,, skitbra med jättebra gjorda effekter plus att vi såg den på bluray så då var det ännu bättre bild på christophers megastora tv! sen efter filmen åkte vi hem och la oss igen.

idag blir det släktträff med hela halva tjocka släkten, kul hoppas jag! 


Jag och en del av syster när hon testar kläder på gina


Gone: Hunger är den boken som är uppföljaren , ettan heter Gone: Övergivna.



Trosorna är JÄTTESKÖNA, köpta på Lindex, tag 3 för 2 men dom sista är svarta och dom har jag på mig, det är samma märke So.U ochjag har köpt såna innan i andra färger.


nu skall jag göra mig iordning till festen,, byebye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Ha en trevlig kväll! Kram

2010-08-21 @ 13:07:09
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Olivia

ja, ha en grymt trevlig kväll <3 ses vi i skolan på måndag? hoppas det! puss <3

2010-08-21 @ 20:53:39
URL: http://heartman.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0