usch!

jag är ledsen att jag inte uppdaterade igår men jag mådde inte så bra.det började redan när jag gick upp igår då jag var helt svimfärdig, sen när jag hade kommit till strålningskliniken så spydde jag "/ under själva strålningstiden så sov jag och det var ju rätt så skönt,när vi kom hem fick jag som tur var i mig lite makaroner och köttbullar, sen åkte jag och Annika till kungs där hon fick visa mig vad hon önskar sig, sen åkte vi hem, då kunde jag även trycka i mig lite glass men inte så mycket, vid sextiden la jag mig i sängen och vaknade först vid åtta, men kunde inte hålla mig vaken så länge utan somnade igen och vaknade runt nio igen, då försökte jag hålla mig vaken lite längre så jag kunde få lite natt-sömn men somnade inte förren vid två -.-'  , ja just de ja på toppen av allt så hade jag feber igår, inte så hög så jag åkte in till sjukhuset men det var kanske därför jag mådde så dåligt, 

idag känns det i alla fall lite bättre, skall snart åka till strålningen, sen så ska jag äta middag hos Christopher och Annika och mysa med dom. 

nu måste jag slänga på mig kläderna så att jag kan åka,,

se yaa!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Kramar om dej!

2010-08-11 @ 13:30:28
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Haha, yes it is =)

2010-08-11 @ 15:47:09
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: mormor

hoppas att du får en god middag hos syrran och Christofer Kan du inte ha en ljusare bakgrund på bloggen ,tänk på gamla mormor som är halv blind

2010-08-11 @ 16:37:49
Postat av: Anki

Det är skönt att veta att jag aldrig kommer att bli sviken av dej och jag kommer alltid att finnas för dej Becca Bus, JÄTTE KRAMAR!

2010-08-11 @ 16:38:01
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Camilla

Tänker på dej! Massor av kramar från oss skåningar.

2010-08-11 @ 17:14:22
Postat av: Gunnel L

Denna gången säger jag något som jag inte brukar säga. Kämpa på...febern SKA bort, de dåliga SKA bort, de onda SKA bort.....

2010-08-11 @ 21:53:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0