ghost!

ÅÅh Dennis är verkligen BÄST! 
Det är nämligen så att igår kväll så blev det som det brukar bli att jag blev jätte nere och deppig, vet inte riktigt varför men jag brukar bli det., det dumma är ju att jag tar ut det på Dennis eftersom det är bara han jag vill prata med då, i alla fall så blir jag grinig på honom utan att det finns nån anledning, och så slutar jag svara honom för jag får skuldkänslor och inte vet vad jag skall säga, men då frågade han om det fanns något han kunde göra för att göra mig glad igen, och då frågade jag lite nervöst om han kunde läsa för mig. och det gjorde han. ååh så lycklig jag blev och samtidigt kunde jag lugna ner mig så att jag till och med somnade!. 
ja han är verkligen BÄST!



sen lite senare så vaknade jag till av att ett spöke hade vält ner ett pastapaket i köket så det låg makaroner över HELA! golvet, vet inte hur det lyckades, så jag gick upp och ut i köket för att kolla efter och visst låg pastan där, så jag fick helt enkelt gå och väcka pappa så han kunde dammsuga upp dom, man kanske tycker att jag skulle dammsugit dom själv, men det är svårt när man är hög på sömntabletter och morfin att över huvud taget stå stadigt på kryckorna, och om jag då skall hålla dammsugarslangen så kan jag ju inte hålla kryckan och då skulle jag ju ramla i golvet :O


imorse fick jag tvinga mig upp ur sängen och ta mig till strålingskliniken , idag gick det mycket fort fast däremot känner jag nu att det börjar göra ont från strålningen... 
sen var jag och pappa på kungsmässan och handlade presenter till SysterAnnika som fyller 20 år på lördag.
nyss har vi ätit lunch/middag  då under tiden den lagades, kylskåpsreparatören var här och kollade in vårat kylskåp som är sönder, han skall beställa nånting till kylskåpet och det kommer gå på ca 4500kr sjukt men ett måste...

nu skall jag ta det lugnt kanske spela tvspel eller se på film eller tv, 

byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Fick han dammsuga mitt i natten?

2010-08-12 @ 15:03:58
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Camilla

Inte utan att jag får tårar i ögonen, rätt gosig son ja har! Men så är du en mycket speciell tjej.

2010-08-12 @ 16:24:32
Postat av: Annika

Läskigt med spöken hos oss. Dom brukar vara i den lilla hallen..

2010-08-12 @ 17:25:35
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Till Camilla; du har inte bara en RÄTT så gosig son.Du har en OTROLIGT gosig son....FINNS det bättre söner än denne kille? Jag GRÄT när jag läste detta. Jag kunde HÖRA honom läsa för Becca som somnar till hans röst. Och jag håller med, Becca är en MYCKET speciell tjej. ÅH deras kärkessaga ÄR så VACKER.

Till Becca: när jag läste hur du hade somnat till Dennis röst när han läste för dig, var det vackraste jag läst på länge. Hans röst måste vara den bästa sömnmedlet som någonsin uppfunnits, eller hur?

kram

2010-08-12 @ 21:24:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0