the same show every day

hej alla! hade egentligen inte tänkt skriva nåt idag,
känner mig inte skrivsugen och tror inte jag har nåt speciellt att skriva, 
dagarna går på, strålbehandlingen funkar, skall inte få cellgifter förren efter strålningarna så det betyder att jag får det tidigast om fem veckor eller nåt, vilket är skönt, annars skulle jag få det nästa vecka, första skolveckan, liksom kul att missa den? men nu slipper jag det, förutom om jag får någon dålig tid på strålningen som krockar men det gör inte så mycket.

idag har jag med tittat på film har blivit ett litet Hilary duff maraton med fyra filmer, från 2003-4-5-6 , lite tönt e jag men jag tyckte om hennes filmer och musik jättemycket för fyra år sen ja hon var min idol, och det har väl hållit i sig en del, när jag såg den tredje filmen så kom jag ihåg varför jag skaffade min allra första blogg som jag hade i typ max en månad men ändå, det var för att jag blev så inspirerad av att hon hade en i filmen hehe..

Nu har Lucky fått sig en kompis Tina heter hon dom leker och har sig och jag känner mig stolt som uppfostrar dom hehe, fast hade hellre haft ett riktigt djur, helst katt också, men har man en allergisk mamma så får man ta det man kan. 

imorgon blir det strålning igen, sen skall jag få Christophers bäddsoffa (y) eller jag skall köpa den, men vi ska köra hit den imorgon :):) jätteglad, nu blir det inte så trångt och varmt när Dennis sover här ;) och samtidigt kommer jag få mer plats, i och med att man fäller in den igen,, det är inte nån såndära jobbig soffa som är hård elelr som har fjädrar så man gungar utan den är faktiskt skön,, lägger nog upp bild när den är kommit hit och är uppställd så ni får se,,

ja just det ja! i söndags fick jag äntligen tillbaka min kamera, gissa om jag blev glad? hehe

nu skall jag nanna,, nattinatti people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Vad bra med en bäddsoffa då kan ju jag också komma och sova hos dej! Eller hur? Kram min fina syster dotter!

2010-08-18 @ 23:21:08
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annie

Vad roligt att strålningen funkar! :D Hoppas att du är häs snart igen! //Annie och <3

2010-08-19 @ 07:12:39
Postat av: Erica

Min bästa vän har precis likadan soffa i sitt egna lilla vardagsrum, den ÄGER!



Skönt att du kommer vara i skolan! <3

Varför ska du få cellgifter igen? för det skrev du va?



Saknar dig med vännen, massor! <3

2010-08-19 @ 23:32:14
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0