Nattgång och lite annat!

hahahahah!! inatt när jag var uppe och pissa så lyssnade Dennis efter mig så jag inte skulle typ ramla och slå i huvudet eller nåt eftersom jag blir så hög på morfinet och sömntabletterna så hör han mej stappla ut ur badrummet men helt plötsligt försvann ljudet längre bort och slutade, så han gick upp för att kolla vad som hände, så såg han mig plötsligt i min systers rum, så han frågade mig vad jag gjorde där och jag helt hög och halvsovande som jag var berättde att jag vägde mig xD själv så mindes jag ingenting utan en svag aning av att jag var i hennes rum men trodde det bara var en dröm eller nåt..

jaja, sen hade jag behandling, vilket ska fortsätta till fredag -.-'
efter det så åt vi kina thai vilket varken jag eller Dennis var sugna på , usch bara massa fett...

sen så åkte vi till Ikea för att köpa dvd hylla till mig som jag sett hos Christopher, sen så tog vi en promenad eller aah, Dennis körde mig i rullstolen så det var han som promenerade och jag bara hängde på typ ^^, haha så handlade vi lite på Maxi där vi träffade Kusin Susanna och hennes pöjk, sen hem och spela LegoHarryPotter på xbox360 då jag typ däckade totalt medans Dennis spelade vidare ^^,

nu har jag fixat naglarna med nåt stärkande medel som jag köpte på Maxi och vi ska gå in och mysa, för jag får inte sitta inne när jag fixar naglarna för det luktar ju så fördjävligt så vi sitter ute och fryser och nu är myggen helt galna så vi får springa in.. 

kram på er och nattinatti!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Du lilla troll. Blir som alltid berörd av dina inlägg. Vet inte om jag gillar Dennis hälsostil, men det är väl bra antar jag. Saknar er båda längtar tills du kan komma hit igen. Va rädda om varandra!. Största kramen!.

2010-08-03 @ 22:43:55
Postat av: Annika

HAHAHAHAHA!!! Du anar inte hur mycket jag började skratta när jag läste detta inlägg! Tur att Dennis håller koll på dig. Tänk om du hade kissat i mitt rum?

2010-08-04 @ 01:06:40
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0