topphumör!

Nu är Dennis hemma och jag är i skolan och har Eget Arbete så det är ett perfekt tillfälle för att blogga (y)
Helgen var supermysig och alldeles för kort! men vi tog det mest lugnt och bara va, vilket var mycket br för nu känner jag mig utvilad och har fått mig ett lyckorus som nog räcker ett tag i alla fall.

imorse var jag uppe vid fem igen, men det var helt okej,, hehe jag orkar fortfarande bädda soffan plus att jag städar och plockar undan tvätt också ., helt sjukt, jag har ALDRIG varit en sån som städar rummet, men jag tycker det är så fint när det ser så städat ut och jag känner mig så stolt att jag lyckas med nånting jag aldrig tidigare har kunnat :)
det var strålning imorse och sen vidare till östra för blodprov och samtal med läkare, sen så kom jag en timma försent till matten men kom in i lektionen mycket snabbt.

jag slutar tjugo över två idag men shit the same, jag har vart på topphumör sen jag kom tillskolan och fick träffa Erica igen som inte vart där sen i tisdags,, så lets go! 

nu har vi snart Datakunskap.. Byebye!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Du är sanslös! Avundas din ork o ditt humör!! Glad att Dennis var en vitamininjektion! Hoppas ni kan ses snart igen!! Kramar på dej!

2010-08-30 @ 15:43:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0