annandan

Precis som jag trodde så mår jag skit idag, 
Håller på att svimma med jämna mellanrum, trött som en gris, och mår illa. 
jahaja!? alle fall en bra grej, Min fot är nästan i normalstorlek ! :)

Har precis Tittat på min älskade Anastasia film, guud vilket leende som är fastklistrat på mitt ansikte! :)

det finns så mycket jag vill göra och som jag borde göra idag, men kroppen orkar ingenting, :O

Jag är ensam
Utan kärlek, utan hat
Utan vänskap, utan bråk
Utan lärdom, utan glömskan
Utan framtid, utan bakgrund
Jag är ensam

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Du är inte ensam!!! Tänk på det!! Kram hjärtat!

2010-12-26 @ 12:32:42
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Gunnel L

Hoppas att det vänder snart och du börjar må bättre, är nog en svacka detta för att du haft så stressigt i skolan på sista tiden. Jag håller med Anki. ENSAM är du ABSOLUT inte,,,vi är många många som är hos dig och MED dig fastän du inte ser oss...Ta hand om dig nu och gör bara det du tycker är kul och kom ihåg en sak Rebecca, dina vackra ögon skall LYSA av glädje, inte av vemod.

Varm kram från mig

2010-12-26 @ 17:15:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0