Dag 13 - Den här veckan


Jag har verkligen dragit ut på att skriva denna, inte för att jag inte orkar utan för att mina veckor inte är så innehållsrika..

Måndag: Jag hade sovit allt för dåligt och stannade därför hemma, åt Jättegod lunch/middag/frukost
Tisdag: orkade upp till skolan men fick jätteont i huvudet så att jag gick hem tidigare,
Onsdag (idag): Ledigt från skolan, tittat på a cinderella story, anothercinderella story och förhäxad, har även spelat sims3 och vilat en jädrans massa
Torsdag: Kulturhistoriska museet med klassen :)
Fredag: Skola sen leka med Jennie ;)
Lördag: no idea
Söndag: No idea

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Jennie Isabelle Poulsen

på söndag ska vi ju till ullared

2010-12-02 @ 10:32:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0