dan före nyår. :)

Efter det som hände igår så bestämde jag mig ör att ta det lugnt, ag missade att säga hejdå till kusin Robin och jag känner mig så dum för det, men jag gjorde nog bäst i att stanna hemma istället för att stressa med dit eftersom jag och Bästavän skulle planera och köpa maten till imorgon,, 
vi ska ju vara hos mig, jag hon och Rasmus, vi ska laga god mat och titta på film med mera, och dom skall försöka hålla mig på bra humör med tanke på vad nyår betydde för mig förra och förrförra året.



Jag hoppas ni ursäktar mitt dåliga bloggande men dagarna har varit fullproppade och de stunder jag har vart ledig har jag vart helt utmattad ,,



ja just det, jag har sattit upp en världskarta på väggen där jag ska sätta kartnålar på de ställen jag vill åka :) och sen ska jag sätta bilder runt på de ställena jag har vart:) 

KRam på er !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Elisabet Roslund

Vill verkligen önska dig Ett Gott Nytt år!!!

Hoppas att din nyårsafton blir så bra som du önskar dig, och lite till!

Kram/Elisabet

2010-12-30 @ 23:57:28
Postat av: Stefan

Klart du gjorde bäst i att stanna hemma. Ha ett gott nytt år! Många kramar.

2010-12-31 @ 03:09:49
Postat av: Ellinor

Kramar om dig i cyberrymden och hoppas du får en så skön nyårshelg som går. Själv sitter jag med en kaffe o ska snart iväg o jobba :( fast jag hellre skulle krypa under täcket o slöööööa. Kramiz o hälsa alla som jag känner! /prÄllan

2010-12-31 @ 14:16:14
URL: http://www.prellan.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0