Din beröring är lika lätt och öm som en fjärils vingslag.

Jag ber så mycket om ursäkt för bloggtorkan,
nej jag har inte försvunnit,
jag har bara hållit mig borta från datan det senaste dygnet.
igår efter ullared, när jag kom hem blev jag på riktigt dåligt humör,
kanske beror på att jag inte hade ätit så mycket på dan, 
när jag vaknade imorse kändes det bättre,
jag och pappa åkte till sjukhuset för att träffa ortopeddoktorn Peter Bergh,
när vi kom dit så blev vi väldigt chockade för sköterskan sa att jag skulle till röntgen, 
så det var bara för oss att traska upp dit och göra röntgen..
sen när vi kom tillbaka så fick vi sitta i ett rum, efter en stund kom doktorn, 
han sade att röntgenbilderna såg perfekta ut och att benet hade läkt alldeles perfekt.
Snacka om att jag gick hem i glada tankar.

när vi kom till kungsbacka så käkade vi lunchbuffe på tio pepe 
Mycket tzatsiki ofc! och sen även kaffe, vitlök och kaffe funkar tydligen inte men det kvittar..
Sen när vi kom hem så fick jag skottat fram brunnen på gatan som plogen täckt för när dom plogat gatan, 
eftersom brunnen e vid vårat hus så är det "vårat ansvar" och eftersom pappa är förkyld så tog jag på mig det.
duktig jag är :)

sen fick jag vilat lite, syster kom hem en stund  innan hon åkte igen för att köpa julklapp till mig :)
Då träffade jag istället jennie och rasmus för att kolla på det upplysta huset och tomten  med 32000? lampor helt sjukt alltså! 
sen hem och vila, nu sitter jag och tittar på förhäxad..

om ni undrar över nästa gång jag skall skriva om 30 dagar med mig så får jag skjuta upp det då jag inte har någon blogglust. hoppas det är okej med er. 
och jag orkar inte lägga upp bilder på allt jag köpt kanske kommer någon då och då men vi får se, jag kan ju säga att pga tvserier och spel blev det 3777kr (a)




Puss och Kram, Tavelram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Du det är okey att du har blogg torka det har vi alla ibland! Kram tjejen det huset skulle jag vilja se!!!

2010-12-06 @ 20:32:03
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/
Postat av: Anonym

Hej!

Är inne på din blogg för första gången, så sorry om jag inte hänger med...har du långt kvar i behandlingen lr är du färdig? Bor du i Kungsbacka? Jag bor där och går också hos P.Bergh :)

2010-12-08 @ 23:42:13

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0