Fredag idag :)

ÅÅh, sagt och gjort, jag tog bussen till stationen, kunde ha hoppat av redan på kungs men kände för att gå från stationen då jag ändå behövde slå ihjäl tjugo minuter medans jag väntade på Jennie och Rasmus, vi åt på Donken, kollade runt på kungs, jennie köpte ett grafitti-nagellack, när Rasmus skulle tillbaka till skolan och göra muntligtengelsknationellt prov så tog jag och Jennie bussen till maxi där råkade vi möta mamma så hon kunde betala godis och dricka till oss, och ett rött vangligt och ett svart grafittinagellack :)
sen åkte vi hem till mig, spelade Lego Harry Potter på 360 gick hem till henne och åt Tacos sen tillbaka hit, hon har suttit och läst engelskabok medans jag skrivit detta, men nu ska vi nog spela halo3 på 360 :)
ha en go fredag,,, (Nu e de slut på veckan, det är dags för fredags mYYYYYYs!)




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Hurra för fredagsmyyys =)

2010-12-03 @ 19:16:35
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0