Frukost?

Angående maten så går det fortfarande dåligt, jag försökte äta varma mackor med vitlökssås men åt bara en och en fjärdedel.
självklart satt jag och lipa förut efter att ha sett sista avsnittet på säsong åtta av scrubs, visst det kommer mer men det är inte samma för då är dom ju lärare och skit, det är inte "riktiga" scrubs. :'(
Snart skall jag och morsan te sjukhuset så jag kan ta blodprov fast jag vet ju redan att jag kommer få betyget A+ ;)
jag tänkte lite på vad ni äter till frukost och vad eran favorit frukost är, eller ni kanske inte äter frukost? please tell me! 



Bye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Mimmi

min favoritfrukost är det som putte serverar ;) haha ne men han brukar göra frukost till mig och då brukar de bli mackor eller fil :) jag älskar frukostmat men inte på morgonen ;) flingor är också gott :)!

2010-12-15 @ 14:13:29
Postat av: Annika

Stekt ägg på rostad smörgås =) En klar favorit =)

2010-12-15 @ 15:23:57
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Camilla

havregrynsgröt på vardagar o äggröra med bacon på helgen. Fast söndagarnas frallfrukost med alla hemma är favoriten! Saknar dej på dem... Kram!!

2010-12-15 @ 15:43:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0