hejsan, hoppsan, falleralleraa!

Ja idag är jag glad för vi ska ÄÄÄntligen åka till konsthistoriska museet i göteborg.



Inte så att jag diggar Museum, men att titta på jättegamla tavlor med min klass och Tomas, det kan inte slå fel .
Visst jag lär vara helt utmattad när jag kommer hem men det är det värt, Jag älskar Tomas lektioner, jag vet att jag har sagt det innan men han är verkligen bäst!.

Synd bara att Erica missar det eftersom hon fortfarande inte kan röra på sig ordentligt :/
Menmen, jag är redan färdig och fit for fight! fast vi ska inte mötas på kungsbacka station förren halv elva..
jag hoppas innerligt att huvudvärken går över med lite kaffe och en massa kraft att få det försvinna, för annarskommer det bli sjukt jobbigt och segt och jag kommer i så fall klaga på allt !
Typ, wish me luck!


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0