IKEA med far

Idag var jag och pappa på Ikea, och då fick jag äntligen köpt;
två Dvd-hyllor till

Och en Helkropsspegel vilket jag har velat ha från när jag var typ sju :)

Jag kunde inte ta bild på hela spegeln då ni skulle ha sett mitt stökiga rum i reflektionen (a)

Syster Annika satte upp dvd-hyllorna och Pappa Benny satte upp spegeln och dom båda ska ha ett stort tack för hjälpen! :)


Förut tittade jag på Back to the future 3 den var lika bra som de andra två :)
Nu tittar jag på Valhalla Rising och den SUGER med extra stort S!! 



JA JUST DET JA!  Fan vad jag är avundsjuk på min granne Reine Han har en fyrhjuling och varje gång jag ser han åka iväg eller komma tillbaka med den så får jag en stor "vill-ha" Känsla,, seriöst det är jättefuskigt! haha nu vet ni vad jag önskar mig ;)




Nu ska jag försöka fatta vad som händer i filmen,, byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Stefan

Du har ett stökigt rum? Jag har en stökig lägenhet. Ska vi byta...



Å va bra du har egna uppsättare/montörer, de e de inte alla som har, ja e bra på å borra men allt mätande som man måste hålla på med e struligt.

2010-12-28 @ 00:41:59
Postat av: Anki

Jag vill också åka till IKEA! Kramiz

2010-12-28 @ 07:37:50
URL: http://tankesymfoni.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0