Kallt som satan!

Idag har det vart helt otroligt roligt!
Först så var vi, Jag Lisabell Tobbe Olivia Elena Jens och Jonathan, på Konstmuseét med våran Gode lärare Tomas,
Vi gick runt och tittade och pratade om tavlorna,
Sen åkte vi hem, Pappa hämtade mig på Hedestation och så åkte vi och köpte mat till mig på restaurang varla, dagens pasta Ofc! 

Vid fyra mötte jag Jennie på våran mötesplats och så gick vi till busshållplatsen och åkte in till stan, Hon skulle vara med och prata på deras öppethus på Lindälv, medans jag bara var allmänt uttråkad och passade på att åka till Kungs, Jag hittade ett par Jeans och jag blev suuupernöjd, Bild får ni dock någon annan dag då jag aldrig tog någon i provrummet idag.
imorgon börjar jag nio men bussen går typ tjugo över så jag kommer vara där en halvtimma tidigare, men så länge jag hjälper mamma och pappa så är det okej med mig :)
nu är det dags att hoppa i säng och värma mig tills jag somnar, kram!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0