Kram och Kyss, sätt ett kryss, vi ses nästa vecka, från eran bloggare Rebecca!

Jag har fastnat i en serie,
och kommer inte ut.
Som när kärleken verkar,
Helt utan ett slut.
Drömmen inom mig,
Så passionerad, så stark.
Som hundens lycka,
När den springer i en park.
Jag funderar över livet,
Och allt som hör därtill.
Störts av allt är kärleken,
Och älska är allt jag vill.
Att vara ensam,
att vara grå.
Det är då något,
Man dåligt av kommer må.
Nu åter till drömmen,
Både om dagen och om natten.
Så nu lägger jag mig i sängen,
och tar av mig hatten.
Och som citat ur min dikt till pappas 40-års kalas men en liten ändring i slutet;

"Kram och kyss, sätt ett kryss,
vi ses nästa vecka,
Från eran bloggare Rebecca"




Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Gunnel L

Poeten Rebecca. It´s good Mycket bra!

Jag vill ha alla dina dikter i en samlingsbok.

kram från Gunnel

2010-12-02 @ 00:52:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0