Love is All you need

Idag skall Vi till farfar, vi brukar alltid åka dit nån gång på mellandagarna :)
imorgon skall jag och jennie planera maten till nyår och sen skall jag vinka av Kusin Robin på flygplatsen innan han åker till Nya Zeeland i två månader! 


Haha denna bilden minns jag inte ens att jag tog, det måste ha tagits av misstag, men jag fick mig i alla fall ett gott skratt!

Denna bilden tog jag igårkväll, nu är soffan bäddad, men visst har jag världens gulligaste  påslakan och örngott? :)


Nu tittar jag på film för att fördriva tiden The inlaws  heter den, den är rolig :)
hoppas ni har en fin dag,, 
KRAM!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Vad mysigt det såg ut. Nu vill jag krypa ner med dig under täcket i natt ;)

2010-12-29 @ 14:51:39
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/
Postat av: Stefan

Blev ju bra bild fast den va tagen ovetandes.

2010-12-29 @ 22:12:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0