Natti people!

Vet ni vad jag tycker är mysigt?
Att titta på på spåret, visst saknar jag de gamla gubbarna men jag överlever utan dem.
Missade ju det igår när jag var med jennie för hon gillar inte det, som tur var finns ja svt play, såg precis gårdagens program :)

Nu ska jag sova, ja klockan är bara 10 och jag skall ändå sova, skall ju gå up halv ÅTTA imorgon, i ska ju åka halv tio på morgonen och jag vill ju vara utvilad, har till och med fixat frukosten till imon så jag slipper lägga tid på det :) 



nattinatti allihopa! nu blir det till att dejta kudden och drömma söta små drömmar där jag flyger på min enhörning uppe bland molnen och trollar pojkar till att vilja bli nerpackade i julklappar.. (Lisabell fattar vad jag menar ;) )


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0