Snabbis innan bussen ;)

Okej ett snabbt inlägg innan jag skall till bussen

Hade så svårt att somna igår att jag fick nästan panik.
efter några tårar pga två saker och lite oro över att inte kunna hinna upp idag, så somnade jag tillslut.
Jag vet inte vad jag drömt och jag gissar på att jag inte vill veta det heller.
alle fall, jag vaknade en halvtimma försent vilket inte var bra men det gick ändå, jag fick bara göra allting snabbare, 
visst det är svårt att skynda sig när man inte har många rena kläder, nej, men jag hittade tillslut ett svart och ett rosa linne så det löste sig, 
Nu sitter jag och dricker kaffe, jag vet, jag sa när jag var liten att jag aldrig skall bli beroende men om jag inte dricker det varje morgon så får jag huvudvärk. det märkte jag ju förra veckan.. 

min fråga till er idag lyder såhär:
Om tomten bara kommer till alla snälla barn, hur kommer det då sig att han alltid har kommit till mig då jag alltid har vart en riktigt busig och irriterande unge?

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0