Dator

Yes vi fick datorerna idag,, helt underbart :) och söt e den oxå ...

ja så jag vart i skolan idag, hade först engelska, sen religion ,, skulle sen ha haft historia, men vi hade prov som jag inte viste nåt om så jag fick installera datan då ist :),,   sen så ska jag sjuta upp sångkursen till hösten för det gör så ont i käken när jag sjunger... så jag slutade så fort datan var installerad (Y) ,, annika kom till skolan, så vi gick till donken där jag stämt middags"date" med jennie innan hon skulle arbeta,, fyra hämtade mamma mej och annika och christopher där och körde oss hem och nu sitter jag vid den nya datan och tar det lugnt,, 


kanske ska gymma med Jennie imon,, får se hur det går ^^, men vi ska alle fall leka imon :):):):):)

vi ses !

Datan !!!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

2010-02-11 @ 19:04:32
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Vart kan jag få en sådan dator?

2010-02-11 @ 19:04:56
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0