datorer och nostalgi..

hahaha usch så många minnen,, fick reda på att mamma köpt hits for kids greatest hits, och lyssnar på den,, fan halva barndomen till nu spelas upp minnet ,m som när man dansa till vill ha dej, såg på eva och adam och hörde låten romeo i den , hur man kunde alla britney spears låtar, man lyssnade på barbie girl och fatta inte vad den egentligen handla om mer än barbies, hur syrran och linnea stod med hopprep som microfoner och uppträdde på trappen till Bailando, min dans till när vi två blir en...., med mera,, helt sjukt faktiskt,,


aja jag va på sjukhuset idag och tog blodprov och sen hem,,
fick reda på att de svarta och vita datorerna kommit idag ,,
fast jag valde ju rosa och dom kommer först imon,, :) ÄNTLIGEN ! 

ska till kungs med jennie sen,, kul =)


Jennie Poulsen

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Milla

Trevlig blogg, även om jag fick klura ut hur jag skulle läsa :-).

Kram på dej!!

2010-02-10 @ 15:31:48

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0