Hårda bud i mellerud

Nä nu får det ta och få ett slut på detta,, inget mer småätande, inget mer gottegrisande, inget mer "slippa idrotta" nu fanimej ska jag ta tag i det, det var okej när jag var undernärd för att kunna orka , men nu börjar det bli tvärt om, och för att pusha mej själv så får jag inte köpa ny tv förrän jag klarat mej ifrån godis, och sett till att jag gymmat tre gånger i veckan, i två veckor,..

Vilkoren är:

Jag ska INTE äta godis alls under dessa två veckor, (inkluderar allt snacks och kakor, bakelser m.m.)
Jag får inte dricka läsk, under dessa två veckor,
Jag ska gymma tre gånger i veckan,
Jag ska röra på mej så mycket jag kan, gå i trappor istället för att ta hissen (undantag omk jag har jätte ont i benet som är ganska nyopererat och inte helt färdigläkt)

Önska mej lycka till och hjälp mej gjärna med att hålla detta,,  


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Det är gött det!! Du kan ju även ta en tur på träningscykeln ibland. Jag har ju börjat men de senaste 2 veckorna så har det bara blivit 1 gång i veckan, mitt mål är att det ska vara 2-3 gånger i veckan beroende på hur mycket jag hinner.



Men jag håller tummarna att du håller dig. Tror inte att du kommer att kunna hålla dig ifrån gottigottit men träningen kanske =)

2010-02-15 @ 00:26:50
Postat av: Anki

Nej jag har inte läst julia? Vad är det?

2010-02-15 @ 09:02:51
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0