i have sent tvåhundra kronor.....

usch seeg dag i skolan,, fast ändå ganska okej,,


hmm började med naturkunskap då vi gjorde nåt experiment med is och salt, sen hade vi matte då jag mest satt och filosoferade... hahah,, sen hade vi idrott fast jag erica och sandra gick hem till erica istället och käka rostemackor,, det var kul, och gott :)     sen gick vi till skolan och åt lite också fast inte mkt,, sen skulle vi haft engelska och psykologi ,, men de va nån från läkare utan gränser där och prata,, han va från italien och kunde inte svenska så han pratade engelska ist,,, ahahhhaahhahahahaha när han pratade klart så ställde han lite frågor så svara
sandra: I have sent tvåhundra kronor to unicef hahahahaha det lät så kul när hon sa det fast det kanske ni inte tycker e roligt ,jaja,, sen hämtade mamma mej på skolan så åkte vi till maxi och handla mat ,, sen hem och nu sitter jag här, intressant va? hahaha kanske inte men ändå, jag ska tjocka mej med kladdkaka och spraygrädde sen! mums...

ses !


Bild från sommaren fotograf:  http://jennieisabellepoulsen.blogg.se

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Mr. John Ossim

mums :)

2010-02-09 @ 22:40:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0