morfin!

ont i benet, ont i käken , ont i huvudet, ont i magen,
skall bli skönt att gå in i morfinets värld och slipp smärta

idag tog jag först en liten promenad och fota på hedeskolan,,
de e ju sjuuuukt mycket snö !
sen så satte jag mej på träningscykeln i en halvtimma,
tog en skön dusch och satte mej och kolla på film.
sen sov jag i typ 40 min,
och efter det bestämde jag mej för att hålla mej uppe så jag inte vaknar allt för tidigt,
är ju ledig imorgon med men de e jag ju varje onsdag!! :) I LIKE !
får se om jag hittar på nånting att göra imon,, peace out!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

Ta hand om dej vännen! KRAM

2010-02-24 @ 08:49:28
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Annika

Ja, du var ju inte så värst pigg eller på bra humör när jag kom hem en sväng. Men det var skönt att träna lite va? kram på dig =)



2010-02-24 @ 14:57:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0