dennis!

Jag vet att jag är tjatig men alltså ni måste förstå.
Dennis är den mest underbara pojkvän som vandrat på denna jord,
Han är allt det där man önskar sig från att man är liten, plus mycket mer!
Han är alltid snäll och hjälpsam mot alla, och hjälper alltid till om någon behöver hjälp.

Han berättar alltid och visar att han verkligen tycker om mig, älskar mig.
Han finns alltid där när jag behöver honom och trots att jag puttar bort han när jag mår dåligt så rör han sig inte en millimeter.

Han är den mest fantastiska person jag någonsin mött och det är helt galet att jag fann honom och att han vill ha mig, trots att jag inte har så mycket jag kan ge honom.

Usch nu börjar jag lipa, en blandning av glädjetårar för att han gör mig så lycklig och sen de där hemska tårarna som skriker av rädsla, rädslan av att förlora honom till någon annan och rädslan av att han skall förlora mig, att jag försvinner, att jag då bara gett han massor av smärta och elände för att sedan bara lämna honom, det är det som skulle vara det värsta om nåt skulle gå fel och jag skulle gå bort, att alla ni som jag berört ska sörja mig, jag vill inte att ni skall vara ledsna och gråta, jag vill att ni skall vara lyckliga och glada och jag vill inte orsaka er någon smärta.

Åter till Dennis.

Jag älskar att han är sig själv när vi är tillsammans.
Jag älskar att han älskar mig
Jag älskar honom för den han är och den han kommer att bli, 
jag älskar honom helt enkelt bara!


Ja, Dennis JAG ÄLSKAR DIG !


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Du får mig att gråta nu <3

Ni två hör verkligen ihop, klandra aldrig er själva! Lev i nu:et! Du är bäst!

2010-07-23 @ 08:11:45
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Camilla

Om du visste som det värmer att läsa så fina ord om sin son!Jag vet att han känner likadant för dig och att han längtar efter dig varje vaken stund ni inte är tillsammans, ja troligen de stunder han sover åxå.. Att känna så stark kärlek som ni gör i så unga år är ovanligt och väldigt vackert och speciellt! Jag är så glad över att ni har varandra. Och jag kan inte tro att det var meningen att ni skulle träffas bara för en kort stund i livet. Du bor ju inte granne precis så någon kraft måste ha fört er samman och inte görs det för att dela på er. Tro hopp och kärlek min vän! Och visst jag är realist åxå inte bara en drömmare och klart är jag orolig för hur det skulle gå för Dennis om det inte går bra för dig (vilket gud förbjude!), men då får vi inte glömma allt det fina ni upplever tillsammans! Många människor får aldrig under ett helt liv känna så mycket kärlek som ni gör. Stor kram!

2010-07-23 @ 08:36:30
Postat av: Gunnel L

Lilla älskade fina Rebecka. SÅÅÅ helt igenom underbart skrivet. Man känner vibrationer av er kärlek i varje stavelse, i varje ord du skriver. Så insiktsfullt så kärleksfullt. DET kan bara någon skriva som själv har mycket kärlek att ge. Denna sanna kärlekssaga får ALDRIG någonsin ta slut.



Kram till dig, underbara lilla mirakel, kram till Dennis, denne helt igenom trofaste älskade kille och en kram till Camilla, Dennis förstående underbara mamma.



2010-07-23 @ 12:47:54
Postat av: Gunnel L

Lilla älskade fina Rebecka. SÅÅÅ helt igenom underbart skrivet. Man känner vibrationer av er kärlek i varje stavelse, i varje ord du skriver. Så insiktsfullt så kärleksfullt. DET kan bara någon skriva som själv har mycket kärlek att ge. Denna sanna kärlekssaga får ALDRIG någonsin ta slut.



Kram till dig, underbara lilla mirakel, kram till Dennis, denne helt igenom trofaste älskade kille och en kram till Camilla, Dennis förstående underbara mamma.



2010-07-23 @ 12:49:41
Postat av: Marie

Svårt att inte fälla en tår. Så otroligt vackert skrivet. Så mycket starka känslor. Att just ni två har funnit varann är absolut ingen slump.Utifrån sina behov drar man till sig andra människor, omedvetet (eller medvetet) genom sitt sätt att vara.Ni utstrålar båda mycket värme och omtanke och den som ger den får.Undervärdera inte dig själv.Det Dennis ger till dig ger du också till honom,var så säker.

Apropå rädsla, så förstår jag din rädsla för att förlora honom.Kärlek och smärta är starkt förknippade med varann.Att lämna någon är också smärtsamt.Att tvingas göra det för att livet tar slut.......den smärtan och ångesten kan jag inte ens föreställa mig.Jag hoppas och tror att du inte fastnar i dessa tankar för ofta och för länge, även om dem är fullt naturliga och förståliga. Jag önskar att du klarar att leva här och nu, en dag i sänder.Fokusera på det goda i livet.Njut av de lyckliga stunderna.Jag vill tro att det är vägen till hälsa och att du kommer bli frisk om du följer den vägen.KRAMAR i massor /Marie

2010-07-23 @ 21:20:48
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anki

Jag har läst o kommer att kommentera när jag har en dator att skriva nu har jag bara mobilen. Men en sak är säker du är underbar! Kram

2010-07-24 @ 19:06:59

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0