usch fy och blä för tidiga morgonar!

ååh vad jag INTE ville gå upp imorse
trött som en gris var jag tvungen att dra mig själv ut till bilen för att åka till östra för blodprov,
sen på hemvägen lämnade vi äntligen in min kamera på lagning! 
sen hem och äta snabbt, sen iväg till sjukgymnasten, det gick väl bra men ont gjorde det ! 
nu sitter jag och försöker pusta ut,
blir en ta-det-lugnt kväll med päronen för jag verkligen inte orkar göra nåt. 

bye for now!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Camilla

Skönt att höra att det gick bra. Gillar Scarfsen ;-)

2010-07-21 @ 19:03:34
Postat av: Annika

söt bild på söt tjej =)

2010-07-21 @ 22:09:45
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0