Borås Djurpark!

Har precis kommit hem från boråsdjurpark och gett familjen rejäl träning genom att putta mig upp för alla branta backar,
nu är jag trött,
har feber
och jätte ont i benet eftersom jag har försökt sänka dosen med tabletter,
men det skulle såklart inte fungera,
suck' nu ska jag bara vara, ligga i sängen och titta på tv,
och tänker inte resa mig mer idag förutom när jag ska på toa och om jag blir hungrig kanske, 
jag vet att början på detta inlägg är exakt samma som jag skrev på fejsan men orkar inte skriva om allt,
funderade först på att sova men kom på att det är smartare att hålla mig vaken och somna snabbare när jag tänker lägga mig inför natten.

bilder från borås kommer senare eller imorgon.

nu skall jag chillaxa. byebye people!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0