glass och triss

idag blev jag väckt halv nio av sjuksköterskorna, dom väckte mig för att dra katatern vilket jag inte tyckte var så jävla kul för jag ville sova vidare men det kunde jag ju så klart inte efter att dom dragit den... sen så kom sjukgymnasten som först "värmde upp" benet med några övningar sen fick hon mig att ställa mig upp och gå med gåbord, jag kom som innan bara till precis utanför dörren då det gjorde så ont att jag fick sätta mig i rullstolen för jag orkade inte gå tillbaka till sängen, när jag väl satt i stolen passade jag och mamma att åka ner till pressbyrån för att köpa glass och två trisslotter till mig, jag har vunnit flera dagar på rad och tagit nya lotter för vinsterna men igår så förlorade jag så jag fick betala dessa två idag, sen satte vi oss ute i solen och åt glassarna och så skrapade jag lotterna där jag vann 2 gånger25 på båda lotterna (Y)

jag var nyss på toa och var tvungen att gå med gåbord fram och tillbaka, det är längre än jag gått innan :O

nu ska jag leka med mamma,, bye bye !


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

det är så härligt att läsa att du kämpar på! Glass o triss lotter det är ju rena festen du har med mamma, hm vad skall ni leka för något? Kramis

2010-07-03 @ 13:57:31
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: omar

Tack för kortet :)

2010-07-03 @ 17:40:05
Postat av: Gunnel L

Bra kämpat!!! Grattis till lotterna!!!!

kram

2010-07-04 @ 13:04:00
Postat av: Annie

Glass är ju det bästa som finns! Okejdå, hästar är väl lite bättre men i alla fall! Ne skojja bara, grattis till stegen och pengarna :) Kramisar från alla oss i skåne! <3

2010-07-05 @ 07:54:57
Postat av: Annie

Glass är ju det bästa som finns! eller ja, hästar är väl litte bättre men i alla fall :P Nej, skojja bara, grattis till stegen och Lotterna! //Skåningarna <3

2010-07-05 @ 07:57:14
Postat av: Annika

NU är du äntligen hemma igen =)

Jag har en blogg nu också =)

2010-07-07 @ 17:50:50
URL: http://annikaaronsson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0