One step forward, making two steps back

Idag har jag och Dennis vart tillsammans i ett och ett halvt år! kan ni tänka er det? det är jättelänge ju!

jag har gått lite idag , sen när jag försökte andra gången så kändes det "friska" benet som om det skulle vika sig, men jag fick alle fall stått så jag fick ner hälen i marken för första gången, jag skall snart upp igen och försöka, önska mig lycka till! för det gör så ont i det opererade benet för dom har sänkt bedövningen som går via ryggmärgen till benet, dom skall ta bort den imorgon och istället höja tablettdosen, hemsktt! det kommer säkert göra jätte ont i benet utan bedövningen, jaja ska jag hem snart så måste det ske...

hälsningar frän sjukhussängen!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Moster

Det finns bara en sak att säga Rebecca efter det du skrivit till mej. Du är helt underbar! Att du missar min stugsemester är synd, men det är ju inte värre än att vi får göra om det nästa sommar. Och att se hur mycket du kämpar är helt fantastisk jag tänker på dej varje gång jag känner mej nere och då får jag en kick. När du är hemma igen så får vi se till att hitta på något roligt så fort vi bara kan. Vet du det kom 4 släng kramar flygande och jag fångade dem allihopa. Tusen kramar till dej från mej!!!

2010-06-30 @ 17:24:19
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Johanna

Grattis till dig och Dennis! Kämpa på Rebecca, du är jätteduktig. Lycka till och en stor kram från Johanna :)

2010-06-30 @ 19:25:35
Postat av: Gunnel L

Grattis till dig och Dennis säger jag med. Kärleken är stark mellan er. Och så får jag säga lycka till lilla kämpen...en dag står du där med starka ben igen. kram kram

2010-06-30 @ 22:03:06
Postat av: Gunnel L

Grattis säger jag med. Er kärlek är STARK. Lycka till lillkämpen...en dag står du med starka ben igen. kram kram

2010-06-30 @ 22:05:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0