operation,

imorgon skrivs jag in på sjukhuset, för på tisdag skall jag opereras,
då skall dom skära upp mig från sida till sida precis under brösten ! :O jätte läskigt ju,, och så tar dom ut tumören som sitter därinne, sen syr dom igen,, fast det tar nog lite längre tid än det låter, haha,,
på den avdelningen på det sjukhuset får man tydligen inte ha mobiler och inte mobilt nätverk så jag kommer vara ganska osocial, ni kan ju skicka ett mess om ni vill för man får läsa det i trapphuset så jag kan ju gå ut dit och kolla mobilen nån gång då och då, men inte så ofta..
Läkaren som skall operera tror att jag kommer ligga inne max 7 till 10 dagar så det blir nog inte lika länge som tidigare,, hoppas det i alla fall! 

jag ville bara tacka Familj, vänner och ni andra som läser, kommenterar och stöttar mig, det betyder jättemycket !
TACK !
vi ses när jag kommer hem igen,, bye bye ! önska mig lycka till!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: John

Lycka till Rebecca, hopppas allt blir väldigt bra och att du blir helt frisk, du är inte värd någonting av det här!

2010-06-06 @ 18:51:17
Postat av: Mimmi

Lycka till becca vi tänker på dig! // jennies familj

2010-06-06 @ 19:00:51
Postat av: Annie

Jag är säker på att det går bra :) Jag kommer sakna dig så jätte mkt! Så tradigt det måste va att ligga på sjukhus så länge!, men lycka till, ska tänka på dig hela tisdagen! Men du, tisdagar har ALLTID varigt jobbiga ;)

2010-06-06 @ 19:04:13
Postat av: Anki

Med risk för att jag skriver samma sak en gång till för min kommentar försvann. Du vet Rebecca att jag är med dej hela tiden även om du inte ser mej. Och du finns i mina tankar hela tiden Kram till världens goaste tjej från moster.

2010-06-06 @ 19:27:48
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: milla

Ditt lilla pyre. Allt kommer att gå bra! Det måste det ! Största kramen från Milla o Peter.

2010-06-06 @ 19:31:21
Postat av: sanna

jag tänker på dej hela tiden älskade kusin. Det kommer gå jätte bra. Stor kram till dej

2010-06-06 @ 21:04:40
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Eva

Rebecca, lycka till! Du finns med i mina tankar! Hälsar Eva!

2010-06-06 @ 21:42:29
Postat av: Marie

Håller tummarna på tisdag och sänder dig mod och styrka på vägen.

2010-06-06 @ 21:51:56
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Johanna

Du är sjukt modig och stark, det kommer går bra :) Snart tar vi revanch på killarna i schlagerspelet! ;) Lycka till och en stor kram! :)

2010-06-06 @ 22:04:40
URL: http://stopeatingthepaste.blogg.se/
Postat av: Erica

Jag skickar ett sms så kan du läsa och svara precis när du vill! tänker på dig fin!

Vi ses i sommar, hård kram <3

2010-06-06 @ 23:28:59
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Gunnel L

Din ledstjärna i livet är; MODET.STYRKAN.KRAFTEN.KAMPEN.LIVSVILJAN.KÄRLEKEN.Så det är väl KLART att har man de ledstjärnorna så kommer allt att gå bra.



Om bara några dagar är du på bena igen och ett steg närmare till tillfrisknandet.



Jag säger; allt kommer att bli bra igen.,,det vet du och det vet jag.



TUSEN VARMA KRAMAR

från Gunnel och Sune

2010-06-06 @ 23:41:08
Postat av: jennie, davids lilla flicka :D

men knät då?? är rädd om dej gumman, älskar dej <3

2010-06-11 @ 00:48:32
Postat av: "Cecilia"

Lycka till!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0