morgonpigg? nej!

imorse blev jag väckt klockan sju av sköterskorna för att dom skulle skicka ner mig till röntgen skit kul -.-'
sen när  jag kom upp igen så var jag tvungen att hålla mig vaken tills doktorerna skulle gå morgonronden,
sen fick jag sova ett tag, men inte så länge..

senare fick jag reda på att dom skulle sätta ett drän i lungsäcken för att det var lite vätska där, men sen efter några timmar när dom har tvättat rent stället och lagt fram alla grejer dom behövde så kom läkaren och sa att jag kanske inte behöver det och att vi skulle göra ny röntgen imorgon och om jag skulle behöva det så sätter dom det imorgon, så dom fick helt enkelt packa undan allt och säga adjö,


nu ligger jag här med stor smärta i benet och tittar på simpsons, tack alla som läser kommenterar och stöttar, jag är ledsen för att det inte blir några bilder, men sitter på pappas data, och hur roliga bilder kan man egentligen ta om man ligger fast i sängen på sjukhus? ni får stå ut helt enkelt. byebye !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Klart jag står ut utan bilder!

Jag är glad bara jag ser dig skriva!



Segt att inte få sova när man är trött, det är jobbigt när dom går in i rummet och väcker en och själv tycker jag det känns knäppt när dom ser en sova, man känner sig osocial. Eller så kände jag när jag låg den natten på Art clinic. Du är nog mer van :)



KRYA i massor finaste!

2010-06-23 @ 20:00:39
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Stift

Klart vi står ut utan bilder, bara Du blir bra. Ha det så bra som Du kan

2010-06-23 @ 20:05:38
Postat av: Gunnel L

Kämpa på...snart snart Rebecka...då vänder allt!

Kramis från Gunnel o Sune

2010-06-23 @ 21:06:01
Postat av: Annie

Det är okej att det inte finns några bilder, det är ju inte det viktigaste ;) Det viktigaste är att du blir frisk!

2010-06-24 @ 08:02:19
Postat av: Stefan Lagnevall

Hoppas de blir bättre nu!



Vuvuzelafilmen kanske muntrar upp?:

http://www.youtube.com/watch?v=7B2LPxggvqY



Vi hade iaf roligt åt den på jobbet.

2010-06-24 @ 10:58:33
Postat av: Teskedsgumman

Längtar efter att få träffa min underbara syster dotter snart! Kram

2010-06-24 @ 14:32:38
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0