fyfan

fyfaan, åkte in till sjukhuset nio imorse så jag skulle hinna få medicinen annan jag skull röntga mej klockan tio, men nej så skulle "porten" som jag får medicinen i inte fungera so den skulle så vart tvungen att röntga den med och massa skit, från början var det meningen att jag skulle hinna hem till senast två,, men vart hemma halv sju typ,, 

e helt drogad på morfin oxå så jag känner mej snurrig , helt väck och lite illamående, vill igentligen sova, men måste ta tablett typ kvart i tio så jag måste hålla mej vaken till då.
imorgon skall vi åka skridskor med skolan, sen skall vi till sjukhuset igen, fast annika hänger med, och sen senare kommer även mamma för dom ska prata om svaren från röntgen och om fortsatt behandling med mera, kommer säkert bli jättejobbigt, hatar att sitta där hos doktorn, han ser så ävla ledsen ut, jag vill bara ha provsvaren sen gå därifrån men mamma pappa och annika kommer säkert ställa massa frågor så jag kommer sitta där och bara känna hur mycket jag vill därifrån,, wish me luck,, 


Ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Önskar jag visste hur allt fungerade och kändes så jag kunde säga, jag förstår dig. Det minsta jag kan göra är att önska dig lycka till antar ja, det kommer nog gå bra!



Jobbigt att det tog sådan tid idag, alltid ska saker och ting krångla när man som minst vill det.



Hoppas du mår riktigt bra imon så att du orkar komma till ishallen. Saknar dig:)



Och ja, om alla bara kunde fatta hur grym Tomas är! Önskar han kunde vara i skolan fler dagar :(

2010-03-10 @ 20:34:07
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Marie

Hittade hit till din blogg igår via min bästa vän tillika din moster Anki.Hon har sagt så mycket gott om dig och din otroliga förmåga att se och även dela med dig av det goda i livet trots din tuffa kamp. Jag förstår vad hon menar.Mellan rader av tankar, oro, olust,flykt mm tränger sig livsglädjens strålar igenom likt en maskros som växer i asfalten.Maskrosor är som bekant hopplösa att bli av med, vilket i det här sammanhanget betyder att din tumör inte har en chans mot dig.Du kommer besegra den. Det är min fasta övertygelse.

2010-03-11 @ 00:02:12
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Anki

Rebecca bara så du vet! Du kan krympa mej och stoppa mej i din ficka så följer jag med! Jag finns alltid med dej i tankarna och du vet var jag finns om det är något. "Mini" moster kanske? Kram

2010-03-11 @ 09:23:14
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Anki

Skrev lite om dej i min blogg i dag hoppas att det inte gjorde något?

2010-03-11 @ 10:28:34
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Milla

Vi saknar dej i skåne! Hoppas att du kan komma snart. Blir så ledsen när du har det svårt. Men du är så himla positiv och glad o orkar med all skit.. Du är bara så bäst! Hoppas du kan/får komma. Lite bättre blir du säkert av att kramas med Dennis..:-) Stor kram till dig o jag tänker på dig o er kamp (för jag vet att det är lite Dennis kamp åxå) ofta.//Camilla

2010-03-11 @ 16:26:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0