hög..

hemma från sjukhuset,, smått hög så har därför ingen blogglust..

ska äta räkor och mysa med mamma och pappa,, det vart egentligen meningen att jag skulle till dennis idag men vill inte åka när jag är snurrig, och så spydde jag på sjukhuset precis innan jag fick åka hem så känner inte så stor lust att sitta på tåg då heller.
vi ses !

eftersom pappa vart med på sjukhuset hela veckan så får jag la lägga upp bild på honom, fast den är tagen på julafton,, och ja ,, han gillar banan xD

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: annika

mums med räkor =) fast jag tror nog att jag gillar att äta räkmacka mer. Synd att du inte fick komma iväg till dennis. Hoppas ng får träffas snart i alla fall! Kram på dig syrran. Glöm inte att höra av dig om du vill hitta på något på lördag eller söndag. Singstar, shoppa loss, bowla eller nått. Christo ska ju redigera hela helgen. <3

2010-03-12 @ 18:24:10
Postat av: Anki

Se där ja nu har bananmannen kommit på bild! Jasså Sanna har krupit ned i din andra ficka vad trevligt. Räkor skall jag nog köpa med hem i morgon i dag får det bli en laxmacka till dumburken. Kram och hälsa mamma o bananmannen jag menar pappa förstås.

2010-03-12 @ 19:24:29
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0