kan inte sova

Kan inte sova, ja klockan e halv tre och jag kan inte sova nej, kommer vara helt död i skolan imorgon :/
Dumma Mage !


Saknar Dennis jättemycket helt sjukt mycket faktiskt :(  tycker han borde vara här nu när jag har ont, och hålla om mej, men nej det går ju inte för han bor ju tre och en halv timma här ifrån -.-' jag tycker han skall flytta in i mitt rum så jag kan få vara med honom alltid! men nej det går ju inte, dumma jag, hoppas blodprovet jag skall ta på torsdag är bra så jag kan åka till honom över helgen kanske, fast det kanske är för stor risk, utifall jag skulle få feber för då måste jag ju till halmstad.. men helgen efter kan jag inte åka, den helgen som hade vart bäst, nä för då ska Farfar ha kalas, och snälla lilla Änglabarnet Rebecca missar aldrig! en släktings kalas, för släkten är viktig för mig, mycket viktig! och att på sin födelsedag bli firad av släkt och vänner tycker jag också är viktigt, inte för presenternas skull, men för att visa att man älskar varandra och att man vill fira att den andre faktiskt har blivit född, liksom själva födelsen är ju det största och viktigaste som finns för varje person faktiskt, annars hade man ju inte funnits? jaja, så ni får hålla tummarna för mig så jag får lite tur så jag kan åka till Dennis, 


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Milla

Eller så kan han åka till dig. Och tveka inte en sekund på att om du behöver åka till Halmstad kör jag direkt!! Jag håller tummarna att du kan åka till honom!! Massor av tummhållning till dig ;-)

2010-03-16 @ 08:29:29
Postat av: Erica

Jag håller tummarna! Va fin du är, önskar jag hade mer kontakt med min släkt :( :)

2010-03-17 @ 09:45:12
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0