onsdagen som till hälften försvann

usch sov så dåligt inatt, sov mellan 00.00-02.20 och typ en halvtimma vid sextiden
inte kul på nåt sätt,
eftersom jag inte kunde sova så gick jag upp redan klockan sju,, helt sjukt, men då behövde jag ju alle fall inte stressa och det var ju bra,,
halv ett var jag på kungs och satt där och väntade till typ kvart i då jag gick till biblioteket , kollade runt lite i väntan på att dom andra skulle komma, tio i dök David upp och det blev inte lika tråkigt att vänta längre, allt blir roligare om man är minst två, andra som dök upp var Erica nån minut efter ett , då beslöt vi oss för att gå ner där nere för att hitta ett bord att sitta vid för att få lite lugn och ro, sen kom tillslut Andreas och vi kunde börja med sammanfattningen av texten i historian,, vi ska ju ha redovisning på den  imorgon typ och eftersom det tog oss ungefär två timmar så var det bra att vi samlades idag istället för att raffsa ihop det på lektionen imorgon som jag gissar på att de andra grupperna kommer göra,  Erica ska ha mycket tack som skrev allt på datan! jag har för dåligt självförtroende för att skriva ner det man ska skriva i grupp, därför jobbar jag nog bäst ensam i skolan om jag skall vara ärlig, men det var alle fall bra att jag tog initiativet att bestämma att vi skulle träffas idag och skriva i alle fall .
jaja, sen när jag kom hem var jag så trött att jag somnade och inte vaknade förrens nio, och tänkte bara snabbt kolla datan och skriva detta inlägg innan jag ska äta nåt, har inte ätit sen elva imorse typ, kanske dumt men det var ju inte meningen att jag skulle somna,, det var ju inte vad jag hade planerat direkt, nu får vi se om jag orkar gå till skolan i tid imon, kan hända att jag e så trött att jag missar engelskan, men INTE religionen eller historian, det är ju roliga lektioner, tycker jag i alla fall, men det är ju Tomas förtjänst alltså läraren..


nåja nu skall jag gå och trycka i mej nåt att äta, ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: annika

usch! Allt blir så segt när man inte fått sova ordentligt. Hoppas du lyckas somna sen igen så du blir pigg imån. Fast det är kanske svårt att somna nu när du precis vaknat.

Kram på dig <3

2010-03-24 @ 22:12:43
Postat av: Erica

haha håller så med på det sista, har missat morgonen ett antal gånger nu, och sen kommit till religionen ;)



Jag gillar nog inte heller att jobba i grupp egentligen, jag skrev mest för att få det överstökat. Det är kul att jobba i grupp om man jobbar med aktiva människor som har samma åsikt. Men jag gillar helst att jobba själv med det jag tycker är roligt, det som är tråkigt är lättare att jobba i grupp med, då förstår jag lättare.



Hoppas du lyckas sova något nu inatt fast att du somnade på eftermiddagen ;) vi ses när vi ses imon ;)



2010-03-25 @ 00:07:17
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0