ont i magen :(

ååh så gott det var med plankstek på tio pepe himmelskt gott!!

synd bara att min mage krånglar så att det nu gör såå ont !
fast det är ine matens fel, utan magen klarar inte både cytostatika och morfin på samma gång tror jag,

jah, så efter att vi kom hem från Pepe så har jag legat i sängen och bytt ställning hela tiden för att hitta den som gör minst ont, börjar kännas lite bättre nu (peppar peppar ta i trä) får helt enkelt fortsätta kurera mig och så får vi se om jag kan gå till skolan imorgon, ni får gärna komma med tips på vad man kan göra för att inte ha ont, man skulle ju kunna tänka sej att jag skulle ta morfin för då gör det ju inte ont, näe kanske inte nu men då blir det ju bara värre sen.. 

nu ska ja titta på parlamentet och sen kanske nån film, eller så blir det att sova tidigt om jag lyckas somna mellan smärtorna,  ciao !





Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Anki

I Emil i Lönneberga så la de ett varmt grytlock på magen du kanske skulle testat det?

2010-03-15 @ 07:22:17
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0