på spåret final

hahaha känner mej lite töntig som sitter hemma med föräldrarna på en fredagkväll, men det är ju så mysigt,, och just ikväll var det ju final på på spåret som var spännande med utslagsfrågor och allt, jag fick tio poäng på sista resan och massa andra rätt också :) ja det var bara detta som jag skulle skriva nu men det var ju så spännande ;)

nu ska jag mysa vidare med päronen,, vi ses !

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Klart att det inte är töntigt att mysa lite med familjen. Det kan ju vara riktigt skönt ibland. Och På spåret gör en bara smartare. Jag kanske borde kolla jag med för att aktivera min hjärna lite granna.

Kram <3

2010-03-13 @ 11:04:32
Postat av: Erica

Maha! jag sitter mer än gärna med mina päron varje kväll, skönt att inte behöva göra något och sen känner man sig trygg oxå. Är på spåret bra? har knappt tittat på det, det verkar jättesvårt?

2010-03-13 @ 17:23:57
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0