paraparaparaparaparaparap.

idag har jag vart med jennie:)
först spelade vi Lego Batman på Wii,, då tiden bara flög iväg ,, vi spelade typ fyra timmar men det kändes som en halvtimma..
sen gick jag hem och åt middag,,
sen gick vi till tölöpizzeria och köpte läsk och träffa Anton,
sen så gick allihopa ham till sig själv xD
nu sitter jag här och väntar på att se på film med mamma och pappa och mysa till det lite,,
det behövs efter att ha vart ute i kylan ..
Imorgon skall jag och Jennie se på Alice i underlandet, fast vi ska se den klockan tre eftersom vi ska upp tidigt på måndag,,
vi hörs :)

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

haha jag kan max spela i en halvtimme innan jag får tuppjuck över hur dålig jag är xD

2010-03-07 @ 21:01:03
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0