skippar morfinet ikväll :O

tjaoo,, 
jag hade stängt av datan, bytt om till sovkläder, borstat tänderna då jag kom på idén att inte ta nåt morfin innan jag lägger mej nu,, hoppas det funkar, jag har ju sovt dåligt de senaste dagarna när jag tagit morfin, och vart tvungen till att ta ännu mer, men tänk om jag sover bättre utan morfin över huvud taget? :O måste ju testa, och jag berättar imorgon eller kanske senare om hur det gick.. jaja jag var tvungen att sätta på datan för att säga det ja,, haha,

nattinatti allihopa!


Jag fullkomligt älskar min smurftröja som jag köpte på zara för två veckor sen..


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: dennis :D

söööt tröja :) <3

2010-03-01 @ 22:55:20
Postat av: Erica

AH! supersöt tröja! älskade smurfarna när jag var liten!



Vilken linje funderar du på?

Hoppas det fungerar att sova utan morfin:D

2010-03-02 @ 00:49:25
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0