sommaren!




ååh vad jag saknar sommmarn 09, hoppas denna blir minst lika bra ! 


idag var köpte vi regnkläder till mig,, tyckte jag behövde det ;) och så fick jag nya skor också!
lekte en stund med annika, sen när hon åkte hem gick jag över till jennie en stund med,
sen hem och såg på bond film med päronen :) och nu sitter jag här,, ska nog nanna nu,, vi ses!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Åh va roligt med ny design! det behöver jag med, får se om jag kan fixa ny header i sommar:)



Jag längtar med efter sommaren :(

2010-03-21 @ 18:31:17
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Erica

då har vi något mer gemansamt!



Jag älskar med Grekland! Min mamma vill flytta dit, hatar henne för att vi inte gjort det:P haha



Jag har varit på Kreta en gång sen Kos och lite andra öar runt omkring, det är verkligen SÅ vackert! Kreta var helt klart bäst!

2010-03-22 @ 21:53:33
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0