taggad!

hade bara naturkunskap i skolan idag, dubbellektion, sen så gick jag hela vägen hem.
lagade till lite mackaroner med ost , kanske inte så nyttigt men gott,
sen kickade jag igång moppen första gången för iår, okej det tog typ sju minuter men värt det.
jag tog den till willys för att köpa frysta bär och vaniljyoghurt (erica som tipsat) och för att fylla på tågkortet så jag kan åka tåg sen, för då ska gamla konfagruppen åka och spela Laserdome!! :) 

berättar mer om det sen,, 

och just det ja, annika ska sova hemma inatt så ska mysa med henne ikväll och så har vi en hel dag tillsammans imorgon :) 

hoppas hon från "min stora dag" kan ringa igen och tala om när och vad som blir, med London,, är jättetaggad nu !


vi hörs ! :)


Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Erica

Gud va härligt!:D Våren är på G!

2010-03-17 @ 09:41:56
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0