tisdag

idag fick jag sova läääänge ! jag gillar :)
sen åkte vi förbi skolan och fixa mat som jag och mamma kunde äta när vi kom till sjukhuset.
sen behandling i fyra timmar, rätt segt,
sen på hemvägen förbi willys och köpa godis till påsk,
efter det kom annika hem för att öva trummor, sjunga med mig, trotts jag är hes,
hon hade därefter trumlektion då jag passade på att lämna och låna bok på biblioteket.
på hemvägen hämtade vi den kompletta boxen av förhäxad som vi köpt från cdon.com tillsammans på OKQ8
sen när vi lämnat annika ska jag duscha extra ordentligt för dom ska ta benmärgsprov på mig imorgon. då sticker dom in nån lång nål längst ner på ryggen och drar ut blod från benmärgen, som tur var blir jag SÖVD ! annars skulle det aldrig gå. jag skall sövas kvart i tio så håll tummarna för mig då.
Det är alltid mysigt att vakna upp till nåt snällt eller gulligt sms ;) (A)
Ses när jag vaknat ! ciao

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Förhäxad är så bra =) I love it =)

Vi ska ha marathon nu i påsk <3

2010-03-30 @ 21:46:43
Postat av: Erica

Jag lovar att sms:a om jag kommer ihåg annars håller jag tummarna hela natten. KRAM! Saknar dig!

2010-03-30 @ 22:12:53
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Marie

Är med dig i tanken och sänder kraft å styrka att fyllas med när du vaknat.

Kram...

2010-03-30 @ 22:43:24
URL: http://palivetsstig.blogg.se/
Postat av: Erica

Ja men om du ändå vore bredvid mig. Gråter av frustration och ilska.

2010-03-30 @ 23:38:33
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Camilla

Tänker på dej det vet du. var rädd om dig! Låter skönt med ett sånt Marathon..(förhäxad alltså). Stor kram på er 15 månaders dag!!

2010-03-31 @ 08:42:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0