I love you Beth Cooper

bara jag som tycker det var helt fel person som vann melodifestivalen idag? herrejisses hon var ju sämst :O
jaja såg precis en helskum film I love you Beth Cooper hette den, den var väl ganska rolig men lite udda ändå:
(I love you Beth Cooper är historien om skolans töntigaste kille som i sitt avgångstal avslöjar sin hemliga kärlek till skolans snyggaste tjej - Beth Cooper. till hans stora förvåning står Beth utanför hans dörr senare samma kväll, fast besluten om att ge honom sitt livs natt...)
så står det på baksidan av filmen, och jag tycker man ska se den om man gillar, "tonårsfilmer" som är rätt "överdrivna" och man känner för att se en film som är rolig men samtidigt behöver man inte tänka efter för att hänga med i handlingen ,
nu ska jag inte reklamera filmer mer hehe,,
imorgon skall jag Mamma pappa och Annika äta på Tio Pepe då blir det Plankstek fer sure ! :)
se ya later, Aligator!

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Sanna

guuuud va gott jag vill oxå ha.. kom du i håg när vi åt där allihopa? med mormor å alla??

2010-03-13 @ 23:35:58
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Annika

Det ska bli riktigt gott =) Längtar redan nu.

2010-03-14 @ 11:01:18
Postat av: Anki

Det lät ju mysigt, jag fick jobba istället.

2010-03-15 @ 07:20:16
URL: http://anci62.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0