bra dag idag

Idag är en bra dag, då allt går som det ska :)
vaknar upp ganska tidigt för att ha världens sovmorgon, men det gjorde inte så mycket, 
kände imorse när jag åt att det fortfarande gjorde lite ont i magen, men det gick över efter en liten stund. 
sen när mamma kom hem vid tolv så åt vi kotlett ris med bearnaisesås (stavas?)
sen bar det av till skolan då vi hade so, då Sandra var jättesnäll och skickade svaren på alla frågorna som jag inte gjorde förra veckan eftersom jag var på sjukhuset, så sen satt vi och prata resten av lektionen , vilket var mycket trevligt, sen slutade jag, så mamma hämtade mej och vi åkte förbi willys och inhandlade lite mat, och jag köpte ett grönt te som smakar vanilj det var jätte gott :) 
sen satt jag en stund på altanen i solen och lyssnade på musik och drack milkshake :)

nyss så ringde hon från min stora dag och sa att resan till england blir vecka 14 eller 15 :) det e ju jättesnart! 

nu kom pappa hem, när han ätit ska försöka få honom att leka med mig :) så vi ses ! 

Lite bilder från när pappa flyger helikopter :)

Fast det brukar sluta med en krasch xD

Skriv era tankar och kommentarer så är ni snälla :)
Postat av: Annika

Vad roligt att resan blir av så snart. Jag hoppas verkligen att du och Dennis får en mysig helg tillsammans då =)

Och vad skönt att du mår bättre i magen!

Kram på dig syrran.

2010-03-15 @ 18:55:45
Postat av: Teskeds mostern

Gott att höra att magen är bättre. Din pappa hade nog velat bli helikopter pilot på riktigt tror jag. Kram

2010-03-15 @ 18:57:19
URL: http://anci62.blogg.se/
Postat av: Sanna

Åh jag fick trevligt besök på jobbet :)

2010-03-15 @ 20:59:03
URL: http://sanna8710.blogg.se/
Postat av: Erica

Såna helikoptrar äger! Min bror fick det i julklapp förra året, svinroligt!:D



Ska du till england?:D

2010-03-15 @ 21:10:14
URL: http://itaerica.devote.se
Postat av: Erica

Just det ja, i bärglaset är det oxå müsli och filmjölk, men jag föredrar vaniljyogurt istället :)

2010-03-16 @ 00:37:33
URL: http://itaerica.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0